Tuesday, May 24, 2022

Cunjam

 


Juče dupli program u Takvudu: “Unplugging”, koji sam se spremao da sasečem, i naš ”Ne igraj na Engleze”, koji sam se spremao da nahvalim na pasja kola.

Na putu do kinematografa, u tramvaju br. 6 (koji istovaruje putnike u Tašmajdanskom parku, kao da smo ivice i marice), slušam razgovor mladoga oca i sina, koji pita ”Ko je ovo” dok smo kod Vukovog spomenika. ”To je Vuk Stefanović Karadžić”, kaže otac. ”Vidi kolike brkove ima. Takva je tada bila moda!” Pa onda ”Nemoj da diraš taj prljavi prozor!” A nije mu rekao da je čika Vuk bio jebežljivi žderonja, ambiciozni primalac stipendije Šorošove fondacije, Europejac i autošovinista, da nam je sjebo jezik pa svi govorimo kao njegova čobanska rodbina i odvojio nas od naše vjere pravoslavne,

Inače sam poneo ruksak i u njemu kišobran, ali nije bilo potrebe da ga upotrebim, jer – ACCUWEATHER, amerićki sajt, koji za Belgarde ume da javi, na primer: ”Kiša prestaje za 1 min.!”. E, to to je Amerikanac, kad ga Amer napravi, kô Nijemac folksvagen i margarin (poboljšani Napoleonov, znam), tačno su rekli da će da stane kiša u 20.00, a meni prvi film počinjaše u 20.10. E, ali pre toga sam se prošetao u Pionirskom parku i gle, umorila se Skupština (po najvećem mrazu i olujama su govorili) i ne čujem poznato bogorađenje...

 

Na primer:   »Mi ćemo narodu podastrijeti sve podatke o pljački ove vlasti i raspisaćemo referendum da se ukinu sve političke partije a da državom upravljaju samo najumniji ljudi, naučnici, umetnici, koji će sve svoje umne i fizičke sposobnosti uložiti u interes Srbije a ne ličnog bogaćenja. Postoji istina, ali je skrivena, nekad je bilo drugačije, ali su ovi danas, udruženi sa globalistima, to sakrili od naroda, narod ne zna, ali mi radimo na prikupljanju informacija i saznanja, pa kada podatke podastremo ljudima, biće im jasno i odlučiće ispravno na referendumu. Taj sklad naroda i prirode je nekada postojao, ali pod uticajem zapadnih medija i globalizacije sve smo pozaboravljali i treba poništiti sve privatizacije posle 2000.---» 

Tu su me izgubili. A posle 1990. bile lepe privatizacije? Pod Slobom? Ma hajde. Bio je topal dan dok sam to slušao. Pre 3 nedelje otprilike. 

A ona prva fotka je načinjena iz atrijumu kod »Elektromreža Srbije«, gde umakoh kada sam osetio prve kišne kapi u parku, pljusak je počeo tačno u 19: 36, kako je čestiti ACCUWEATHER i najavio, dok je ona prognoza na Naslovi,net i na HMZS, gde stoji slika direktora Jugoslava u jednom od odela za sahranu (ni ofinger nije izvadio) obavešavao narod da treba ide u sandalama. Utrčao sam u atrijum na vreme, samo mi je ruksak pokisao.

No comments:

Post a Comment

Steve Albini