Thursday, September 14, 2023

Eskalacija nevolja (i Upravniku šteta)

Posle onog SMS Ljubice Janković istog mi je  dana (juče, sreda) oko 22.30 na vrata pozvonio Upravnik, sada već u ostavci, i obavestio da mu se digao parket u spavaćoj sobi. "Šta predlažete, da vi opravite ili ja da zovem majstora?"

Zanimljivo, kada sam juče - prilikom prikupljanja potpisa za prihvatanje njegove ostavke - ja snishodljivo, servilno i pičkasto rekao: "Ja imam usmeni dogovor da vlasnici nadoknadim štetu i mislio sam da će tu biti kraj..." pa kada sam pomenuo pravnu stranu, on me je prekinuo. Namrštio se na to plaćanje komšinici (jer znam: niko nikome nišpta nije platio u ovoj zgradi osim mene, mene su podstanri iznad mene plavili 5 godina, a onda je njihov majstor izazvao poplavu i još su mi na vertikali zapušili sudoperu i ni dinara nisam dobio), ali danas, kada je šteta i njemu, odjednom je rekao: "Aaa, morate da joj nadoknadite". Jer moram i njemu da nadoknadim. Pa da.

Ja sam i hteo da parama otkupim mir i da opet budem nevidljiv. Samo, skupo će to da me košta. I moraću da ispadnem baš najpička. Napušiću se kurčeva dok mi deru kožu sa leđa.

I nemam odakle da platim. Najebao sam. Slupao sam sve na Krit, jer sam mislio da će Putin da baci atomsku bombu i da će Erdogan da napadne Grčku. Tako je izgledalo u oktobru 2022. Sada sam švorc. Plus jedna državna tužba. Najebao sam. 

Jebô ja mater toj Ljubici Janković, živela u Americi 10 godina pa se već pravi da je zaboravila srpski. Broji datume kao najn-ileven, prvo mesec pa dan, i te fore. Piše mi posle onog SMS-a još jedan SMS: "a to je opet isti broke", kao meša engleski i srpski. Sada kada preigravam onaj razgovor od srede: "Moj ćale vozio Tita", kaže ona, a onda začkilji: "a tebi udba kupila Slobin stan?!" Jebo te, i to je došlo na naplatu. 

Da prodam stan po nižoj ceni i kupim mikro-garsonjeru negde u pizdi materini? Uz proviziju advokatu, platim ovim lešinarima i da'nem dušom?

A 24. VIII sam ovo sanjao, ispunilo se za 3 dana!

Ovo je loš znak.

Ceo dan sam pod tim utiskom.
Sanjao sam da mi je u spavaću sobu ušla (ne znam kako) crna ptica. Sedi na uzglavlju. Povremeno otvori kljun. Neprijatan osećaj. Tražim neku duksericu ili nešto slično da pokušam da je isteram napolje. Ali to je nemoguća misija.
Tumačenja:
- "čuvajte se bolesti i smrti" (??!)
- "rastanak od prijatelja"
- "težak gubitak"
- "propast na svim poljima"

No comments:

Post a Comment

Steve Albini