Wednesday, September 13, 2023

IZVEŠTAJ O VODOSTAJU NA DAN 5. IX 2023. G.

 


IZVEŠTAJ O VODOSTAJU NA DAN 5. IX 2023. G.
 
Ima neki kvar, uvek je kvar
Treba to jednom jasno ka’sti:
Hej, pa je nemam rutavo dupe.
Ili, u prevodu, ja sam pička.
Zašto se toliko bojim pasti
Ili priznati za intervju
Jedem iz kesice supe
Volim onoga što ga spasila VI lička?
Svi će reći: „Ju, ju!“
 
Ali nije u tome stvar
Što, eto, smrdim i loše su mi instalacije.
Već je stvar u samoći.
Što on da ima stan
To udbaško kopile treće generacije?
Atak ovaj neće proći
Za jedan dan.
Krenulo je useravanje skotova u život.
A ja sam sirot.
 
Padni, bre. Opusti se. Tresni.
Neka zubi ispadnu iz desni.
Kao na primer Šejki.
Neka ti nogu odseče Debejki.
Ne čuvaj više lepotu,
Ne farbaj kosu, ne vežbaj jogu.
Budućnost pripada Trumanu Kepotu
I bezličnom androidnom bogu.

 

No comments:

Post a Comment

Steve Albini