Wednesday, September 13, 2023

Ugrožena mi je egzistencija

Nikada me više neće ostaviti na miru. Moram da se odselim a u međuvremenu da iznajmim neki stan gde mogu da radim. Evo, taman kada sam mislio da je podstanarka prestala s dizanjem panike, kada sam - iz pičkinstva i oportunizma - pristao da uradim jedan sanitarni postupak i to o svom trošku, i da kada sam juče napokon počeo da radim - stigne mi SMS od vlasnice. 

A ovo je moja situacija: parket propao, umivam se na kadi. Srećom ventil ispod lavaboa je zavrnut,


Ali, nije tu kraj. 

Evo SMS-a vlasnice, koja mi je onomad oblepila vrata trakom i pretila protivzakonitim fotkama::

Od mene se zahteva da saniram ono što je već sanirano. 

Pre polovine novembra ja za to nemam ni para ni vremena ni snage ni elementarnih uslova (jer treba prvo opraviti glavni ventil u šahtu zgrade). Plus što imam neke zdravstvene preglede zakazane.

Odgovoriću u utorak sledeće:

"Pre polovine novembra nema šanse. Niti imam novaca niti vremena niti snage niti je to uopšte moguće dok se ne popravi glavni ventil u šahru. Ako želite da vam nadoknadim štetu, pustite me da radim i zaradim. Neka vam majstor Marko objasni da je bezbedno da krečite ako želite, on je zavrnuo ventil kod mene. Ako niste ovim zadovoljni, tužite me, ali mi nemojte lupati na vrata i dirati kvaku, to ne sme ni policija bez naloga, niti mi nemojte više lepiti vrata trakama."

 

Prerano sam se ponadao. Ode Sajam knjiga u tri lepe a i sve s njim. I moji prihodi.

 

 

 

Akoza to dču .

paraaJa za to opet

No comments:

Post a Comment

Steve Albini