Monday, October 17, 2022

Vasa čkapi me posmrtno banuje, koji derpe

Koja moralna panika i manifestacija Virtue Signaling-a na Burundiju a ja - eto, i to je moguće - nadrljah posthumno, ni kriv ni dužan.

Neko je potegao tezu da se na Burundiju jebe keva neoprana Radiši (što je inače hvale vredna delatnost kada je reč o tom sadisti, kao i o Tičeru, maskiranim inkvizitorima na Be-Devedestvojci, Gagoderki i sličnim degenima duha i tela).

Vasa se stiso, hulahopkice mu se uvukle u guzu, oznojili mu se prstići u sandalicama i poručio je drugu Radiši "da niti će biti niti je bilo jebanja majki divnim iknivizitorima PPP-a vođe na vaspitanom Burundiju" i, valjda, obrisao moj post na Hajd parku iz davne 2017. Koja čkapi od novinara ( a time se hvali kao tramvajdžije i taksisti), somelijera, konzumenta rakištine na svom "Moneu" i zavidniku Teofilu Pančiću što nikada neće biti toliko načitan i slavan kao on.

I tako postah banovan posthumno - nakon mog samobrisanja - gore nego kao Pink. 

Inače me je hulahopka somelijer omrznuo kada sam nešto napisao o Filbiju, zbog čega se sam Filbi nije naljutio, ali Vasica voli da se voukovski vređa u ime drugih. 

Otišao sam s foruma, o tome sam ovde i pisao, jer mi je Gagoderka izvečeri pobrisala slike i post o Karaturkinji odbojkašici. 

Odjednom ispadoh kolateralna šteta u nekoj meni nedokučivoj moralnoj panici na Burundiju, koji je počeo da prdi kada PPP kine.

Tičer - šupi qrac, Juventus se dopinguje a amerikanski ragbisti su derpe, Vaso - šupi qrac, Toni Soprano nije evoluirao već je iskoristio dostignuća psihologije, što je pokazao briljantni dijalog između lika koga igra Piter Bogdanović i lika psihijatrice, Radiša - šupi qrac, mene si banovao jer sam napisao da je trener Partizana podneo ostavku, a od tog trenutka SVAKI DAN tvoj seksualni rob to isto piše da bi se pokazalo da vi možete a ja ne, Gagoderko bela maco - šipu qrac, upravnico konc-lagera mizandristo usrana. Vasa je nejebičar, puko ko zvečka posle korone.     

No comments:

Post a Comment

Steve Albini