Monday, October 17, 2022

Sweets in Rethymno



Na Kritu imam nekoliko mesta za slatkiše. Šaljem im razglednice s Malte i iz Danske i Holandije, pa i Nemačke. Poydravimo se i častimo se kada se vidimo!

Danas me stigao umor posle besane noći pred put, pa sam prvo spavao a onda radio (poneo sam rukopise od kuće), kad vidi ti: posle podne mi stigne jedna lepa vest (to je sada već objavljeno-->/ nagrada je moja). Radim ja još i oko pola devet uveče odem na svoje omiljene kolače: 3 komada sada. Gazda me pozdravi i posle pošalje konobaricu s pitanjem:

          My boss sent me to ask you if he can make a video with you as an advertising?

Pristao sam i sad sam nekom videu na kom žderem, nadam se ne kao prasac, ali verovatno da...

Osim ovog kolača s karamelom i mleramom, na drugom mestu sam postao ovisnik o – sutlijašu sa cimetom. Tek trećeg dana po mom dolasku su napravili novu turu.

No comments:

Post a Comment

Steve Albini