Sunday, August 27, 2023

Purgatorijum od 03:00

 



Od 03:05 do 06:05 purgatorijum za mene. Poplava, pukla cev.

Zvoni zvonce u 03:04. Instinktivno odem da vidim česme. U mraku čujem prskanje. Ispod lavaboa prska. Gacam po vodi. Otvorim vrata. Komšinica u panici. Ja nisam na visini, nisam muško, ona se plaši nereda u stanu. Pošalje svog brata (ili koga već, smislila nešto), fin čovek, koji je pokušao da zatvori ventil gde ja stadoh (i ne mogu da se setin gde ostavih motocangle) --> ne ide. Curi, prska. I brat i komšija levo od njih uviđavno siđu u šaht napolju ali glavni ventil "razvaljen". Zaveću oni, ali teče vida. U međuvremenu sam probudio predsenika Skupštine stanara u ostavci. Nije u Bgdu.

Uviđavni muški susedi, ali komšinica prešla na ti, užasnuta neredom u mom stanu. U frci ona ima vremena da me vređa u 3. licu "ubiću ga", kaže komšinici, prosvetarka prava, ona probuđenu komšinicu levo od nje natera da uđe u moj stan "uđi uđi kad ti kažem! Vidiš ludaka, sve će nas zaraziti!" Dobijemo telefon 11011 za hitne intervencije. Ispostavi se da "ne plaćate doprinose, nemate prava, morate privatno". U međuvremenu prska i curi. Ventili u šahtu ne reaguju. Onda drugi komšija pokuša da zatvori ventil ispod lavaboa i --> uspe. 

Zovem "24 č. dežurne vodolije" ali niko se na javlja. Iskopam telefon instalatera od bivše konšinice, probudim ga, on se jedva osvesti i -> pristane da dođe. 

Znači -> ne curi. Ali ni ne teče. Prvo mora da se zameni glavni ventil u šahtu, pa da se zavrne pa tek onda moj lavabo da se sredi.

Komšinica me ogovara kao hordera, muške komşije su zasad pristojne.


Primirje, mogu da da'nem...

Dolazak majstora 2500. A utanjio sam s parama. Komšinica će mi ispostaviti račun, to je sigurno. Ponaša se kao da sam krivac s predumišljajem. 

Biće mi potreban i pravni savet, čini mi se. 

***

Da dodam: 1) iz stana iznad mene curilo i lilo 4 puta i nikad nisam dobio nadoknadu 2) iz stana ispod mene je prošle godine prskalo još gore i poplavili su frizerski salon u haustoru. 3) ja sam komšinici ispod platio ono što mi je ispostavila kao račun, 2013.g., kada se zapušio slivnik u sudoperi dok sam bio na putu. Iako, znači, nisam zaboravio da zatvorim vodu, već se začepljenje zaustavilo kod mene. -' Tu mi treba pravni savet: da li sam ja kriv??


Edit:

Komşije došle na vrata i viču Policija.

Dve detektivske agencije su me ispalile kada sam im se obratio. Anonimus telefonom: "ne bavimo se time, usred sam poligrafskog..." i Seguridad sms-om: "žao nam je, ne možemo..."

Pokušaću da izdržim do sutra pre podne - sad je 17:20 - pa da zovem policiju ako hoće da me otprate do banke i prisustvuju razgovoru s komšijama  AKO ONI NE DOVEDU SVOJU POLICIJU I NE RAZVALE VRATA.


No comments:

Post a Comment

Steve Albini