Saturday, April 1, 2023

Uostalom, mislim da treba bačiti prljavu atomsku na Marakanu

 





E, cigosi, pušite kurac! Krivična prijava na Lesora?! Kukate kao da su grpblja puna cigosa. (A ko ubi nam Harisa Brkića i Radojicu Nikčevića, prešjednika KKP? Zna se ko, onaj srpski otac koji nije podeo da mi makar košarkašku ligu šampiona osvojimo.) Pa ja više nadrljam u poslednjoj troli 29 kada se vraćam s poslednje projekcije u DKC-u il iKinoteci ili s Kolarca.) 

„Kalašnjikovom mu operišite koleno!“ „Zgazite ga kolima!“ Koji je tebi đavo, Gazzo? Ti si kô Crnogorac, pofališ serdara ali da ti nije više od koljena. Lična greška Kampacu je kao onaj slobodnjak za Zvezdu u derbiju 1991, ili crveni karton za Milka Đurovskog u Ljubljani 1990. Šipka, Čolić i ostali – zašto mi nismo njima kalašnjikovima vraćali? Ili posle 14. oktobra 2000? 

Cigosi su jedini navijači koji napadaju tuđe igrače i trenere. Nepisano je pravilo da napadaš samo svoje. Ako ubacujete šampone u autoače svojih seka persi, okej, ali napasti protivničke igrače na terenu je kanibalizam. Prljava atomska na Marakanu!

Uostalom, šta mi se danas desilo od crvenog autača.

BG 1573 BH neka crvena kola. Niakd nisam vozio Lamborđini a ni „peglicu“, pa ne znam koja je to rasa automobila.

Danas po kiši (ništa to nije, to je samo literarni opis stvarnosti) odem do frizerke, pto je samo jop jedan deo priprema za skorašnji artist rezidensi.

Prelazim ulicu, s ostrva koji deli dve trake silazim na kolovoz tek kada prođu vozila, jedan crvendać ide kao crevo, vuče se kao mrcina, kao da hoće da izvrši atentat na nekog na trotoraru, ide, vuče se, stane. Ja prelazim ulicu, dok stignem na pola te trake. Crvendać stane ispred levo, ja prolazim iza vozila, prilično iza ne TIK, kad on krene unazad, jer – sada je postalo jasno, merkao je mesto za parkiranje koje se upravo oslobađalo – ja u magnovenju odlučim da nastavim prema napred (najgore je vraćati se), i dođe do bliskog susreta, tako što sam se levom rukom (dsna držala kišobran) odbranio od haube.

Znači, vozači Beograda, Čačka i Srbije retko kada gledaju unazad kada voze u rikverc, njih taj deo prostora ne zanima. Srećom, nepovređen sam, osećaću potmulu bol u levom zapešću nekoliko meseci, ali nastavio sam brzim hodom do frizerke i štaviše imam novu frizuru, preživeo kao umetnik. Crknite. 

 

 

No comments:

Post a Comment

Steve Albini