Thursday, October 17, 2019

Najava

Obećao sam prikaze filmova
It Chapter Two i Haunt.
Priča o filmu po romanu Stivena Kinga stiže sutra (beleške su mi na desktopu, a sada sam osuđen na ovaj traktor od laptopa), dok za Ukleto, kako su preveli "Haunt" proš'o voz. Dok sam se ja nakanio, makli su ga na samo jednu lokaciju - u sinepleks na Ušću i to od 22.30.
A to je Novi Beograd, to jest - kako je govorio Tirke - planeta Mars, pogotovo posle ponoći kada nema prevoza. A baš sam se bio nameračio da pogledam Haunt u Hemfriju Bogartu u 22.20.
Bio sam uveren da bih tim filmom - još bolje nego drugin nastavkom Kingovog kilometarskog višeknjižja - sa setom pohodio svoja gledalačka iskustva sa serijalom Petak trinaesti 1-6 i Noć veštica 1-3 plus HW 20.
Ipak, te uspomene će obogatiti i prikaz Kingovog Drugog poglavlja.
Otkad nisam gledao horore...!

No comments:

Post a Comment

Steve Albini