Thursday, December 7, 2023

Ako mi se nešto desi.

Otkazao sam prodaju, očekivao sam da će jeftiniji advokat da pozove Službu za socijalni rad - kako sam ga zamolio još dok sam bio u Smederevu na pesničkoj jeseni -->: kad ono: ništa. Ni Raša ni advokat se ne javljaju. 

Prošla je Smederevska pesnička jesen, prošao je Sajam knjiga u Kopenhagenu, prošao je Beogradski trofej 2003, preveo sam mnogo tekstova za Povelju, Buktinju i Mostove. Tražim izdavača za svoje prevode ali i moje knjige. Ali šta sam ja uopšte zamišljao??

Danas sretnem sada već bivšeg upravnika koji je protivzakonito potpisao (sa samo dva potpisa iz istog stana) prijavu, filovanu protivzakonito načinjenim fotografijama. Odma hse ljutnuo na moju namrgođensot i rekao "A tako..:! Poslaću vam ja račun od parketara, ali ima vremena..." (Koliko je bezobrazan: pošto je potpisao prijavu u ime Stambene zajednice zbog kesâ, sada traži pare zbog poplave.) On je vrata do vrata ali tvrdi da je i njemu šteta načinjena. Dejan Ilić. Njega sumnjičim za lepak u bravi 2005. Koga god sam pitao ---> kaže da nije moguće, ama nema šanse da se u suednom stanu napravi šteta od poplave. (Ja naivno pretpostavljam da je, možda, šteta stigla do stana 1, ispod stana bivšeg Upravnika, ali da se Krajišnik "Vanja" Mirković usteže, pa je nagovorio Dejana Ilića da on slaže da je kod njega šteta.) 

Ništa, znači mora skuplji advokat. Milojević iz Presinga prvi put ne da pare od Danaca. Nevolja nevolju sustiže.

Jedna izdavačica mi se javila na imejl, ostavila telefon, ali kada sam je pozvao: "Na sastanku sam, je l' možemo sutra da se čujemo?" Nije se posle javila. Siguran sam da je pored nje sedela kučketina Mirna Stevanović. Ma reći ću - Biljana Alavanja, iz kuće "Samo korak".

Ne, nisam zažalio što sam odustao od prodaje --> pa kud bih sad?! Po pozitivnim zakonskim propisima i deložacija se ne sprovodi u zimu. Ili je to samo daleka prošlost? Samo bih bio usred pakovanja - koje nikako ne bih mogao sam da obavim a nema ko da mi pomogne - a opet mi sleduje Dejan Ilić, sleduje mi Ljubica Janković i njena "podstanarka", a možda majka ili rođaka, uopšte ne znam ko je ta osoba. I misteriozni stanar s V sprata koji se uselio u stan Radojevića (stan 18) s kojima sam u zavadi od 2000, jer se njihova ćerka Ivana družila s jednim kuronjom koji mi je stalno gađao prozore rizlom iz vazdušne puške, olovnim kuglicama i kamenjem ili u stan 19, gde je do 2016. živeo moj zaštitnik, neki fini inspektor, naslednik Bihorčevih.

Da se ponovo obraćam Maji Gojković - ne ide, prvo me zajebala Zajebanjska Banjska, a sada su izbori. Tražiće da se učlanim u SNS, sto posto.

Na9jebô sam, drugovi.  A kada sam odustao od prodaje, prerano sam se obradovao "O, slobodo, slatka li si!", ali sloboda nije za osobe koje ne znaju pretke do 14. koljena. Kao na Islandu od XI veka pa nadalje: takvi su robovi ili retki zverovi, viđeni za dranje kože. 

Srbijo, bem ti mater gluvu! 

Dejan Ilić, stan 5

Ljubica Janković, stan 2

Safet Bihorac, Vinogradski venac

N.N. "podstanarka" iz stana 2,

"Vanja" Mirković, stan 1

Ivana Radojević, Vinogradski venac

neko s V sprata, u bliskoj vezi s Mirkovićima stan 1 i podstanarkom iz stana 2 

Stan sam zaveštao bratu od tetke i njegovoj deci ---> da se zna, ako se meni nešto desi. I ispitajte ove pobrojane osobe.

Do daljeg, treba stalno da imam sa sobom 50 e i/ili 5000 rsd za bravara i noćenje u hotelu --- > ako zateknem lepak u bravi.  I ne vraćati se kući po mraku. I menjati rute.

No comments:

Post a Comment

Steve Albini