Sunday, November 12, 2023

Shop'n go teodiceja

 U Shop'n go-u danas kupim 1 pepsi i 1 fantu (1/2 l), 4 Jakobsove 2-u-1 i jednu Dorinu s rižom na akciji. 

Na kasi žena zauzeta brisanjem šaltera i prostora na vagi i iznad fioke. Ja spustim sve pobrojano, ona zakači jednu Jakobsovu nesicu, ne primetivši.

Konačno počne da očitava robu. Skrenem joj pažnju na ćušnutu nesicu. Iz trećeg je razumela.

Ja robu mećdm u kesu koju sam izvadio iz džepa jakne.

241 dinar! -- reče kasirka.

Meni puče kesa, ispadoše pepsi i sve na pult.

Srećom u drugom džepu imam još jednu (zapaljivu) kesu. I počnem da prepakivam. Nije li to tako logično i ljudski??!! Nedelja je, nije gužvs.

241 dinar!! -- kaže žena za 2 skale nestrpljivije.

Da, da, odmah --- kažem ja.

[Po zakonu Lerija Dejvida i Marfijevom zakoniku -- ispred mene uvek neki sporać kome treba terensmalikovska večnost iz Voyage of Time da pokupi kusur, zašnira novčanik i turi ga u džep i da pokupi kupljenu robu, dočim se iza mene uvek nađe neko kome se STRAAAAAŠNO žuri. Treba li reći da ja krotko čekam sporaća/ćicu ispred mene a da onaj užurbani iza mene pokušava da me naguzi i pruža svoje ruke meni ispod lakta ili iznad glave ne čekajući da se udaljim i spakujem?]

Izvadim 300 din + nađem 1 dinčić u metalu.

I ne stigoh da uzmem kusur i turim ga u džep (ne pokušavajući da ga stavim u novčanik, već beskrajno kriv što drugima oduzimam vreme), ne stigoh da podignem kesu sa pulta -- a kreatura iza mene već pruža pavijansku ruku iznad moje glave.

Okrenuo sam se i pogledao ga.

Ali duhovnost, viljuške i drugi escajg u XII veku, zakonik najprvi nasvijet sa zaziđivanjem nevernicâ, sa Svetim Savom koji je zajebavao ljude kao braderz Hofman, Arkan i Velja Nevolja, ali splavovi, ali mentalitet -- e, ali toga, brate. nigde nema.


P.S.

Ako me neko stalkuje na tzv. "društvenim mrežama", pa primeti da sam objavio neki cvrkut, sliku, video, reel ili tekstualni zapis, e, to znači da sam napravio kratku self-rewarding pauzu u poslu, te da se najverovatnije vraćam poslu, a ne znači da stalker treba da me pita "ej gde si, šta radiš", kao da sam loš đak s kečevima u avgustu pa umesto da učim za popravni, ja lepim sličice pevača. Niti znači da "imam vremena".

No comments:

Post a Comment

Steve Albini