Monday, November 27, 2023

Ma pušite ga, i SBB i Basara, 'bem vam sve!

 Ne valja karati SBB sada, u ovom društveno-političkom trenutku, i ovo što radi Basara jeste čista nameštaljka, on glumata nekog nezavisnog kritičara, kao govorio je on i Borisu eksijatelstvu i ovome i onome, pa evo sada i Visokom Dupetu, ali onda uvek ide ali, pa opoziciju izjebe 1000 puta grđe. Umesto svisuistijašenja, on fura ovisujošgorijašenje. Samo je on kad zapali cigar duhana --> pametan. A pravoslavac u pičku materinu a puši. Hodajući samoubica na rate.

Ali moram da nagrdim SBB danas - izgubio sam partiju u III kolu, a dobijena pozicija. U SBB u Bulevaru sam čekao 35 minuta, oznojio sam se i unazadio, toliki red bio. Najduže je drkao neki Gari, onako prava karikatura sa Č i DŽ, "srečo moja", nadmudrivao se s dve lepojke koje bi mogle na Pink odmah da prenose bingo i loto. Kao i obično, bilo je Rusa koji se iseljavaju pod pritiskom s Kosova i Metohije a Franc Šetinc, Marko Orlandić, Stipe Šuvar i Dragosavac ni prstom da mrdnu, bilo je i ješnih potomaka koji "bez overe ovlašćenja kod notara ne mogu da menjaju pakete bajagi po želji bolne matere ili babe". 

Jebi se SBB i puši ga! Možda ne bih krahirao, zaribao, kalirao, zabagovao i odigrao loš potez da se nisan izmorio, preznojio i iznervirao u poslovnici SBB-a. A već danima me zovu s broja 011/400 19 13, a to je sto posto broj SBB-a, dugujem pretplatu. I reče mi lepojka koliko dugujem, ja izvadim keš i platim, a ne mogu da proverim da li zaista toliko dugujem!?! A mnogo sam platio. I može da se desi da izvisim za danske pare za Solvaj Bale... Pa, red je da se i to desi. Da nije oirdisk Film Company, sad bih preturao po kontejnerima.

Znači, jebite se i SBB i Basara. Ovaj drugi kuka na lažnjaka, bajagi mu duguju 10.000 rsd, a kurac mu duguju. Dali mu da uplati, pa da može da kuka, kao "ne pripada nijednom operateru".

Inače igrao sam protiv Poleksića mlajšeg, Dušana, kloniranog spiting imidža oca mu njegovog, s kojim sam šahiraoo davno, davno na nekom vikend turniru u ŠSB u Deligradskoj, i pobedio ga u Aljehinovoj odbrani. Sinak me brutalno potcenio (pokazalo se opravdano, jebaj ga) ---> igrao je cuger sa mnom a ja mislio i mislio. Čekao je da pogrešim i --> dočekao.

 

Poleksić D. vs ja

(Larsenovo iregularno otvaranje)

1. d4 e6 2. e4 c5 

Zapravo sam proveo 2 sata (posle obaveznog prevođenja i pisanja) pripremajući se da igram Holanđanku. A onda nisam ni stigao da se predomislim, jer je Poleksić odigrao 2. e4. Jesam malo pogledao i Francusku odbranu, ali ne znam zašto, odigrao sam 2. ...c5. 

3. d5 Sf6!?


Larsen je 1960-ih igrao 3. ...exd5 i imao s tim uspeha kod osrednjih igrača na turnirima. Tada je on umeo da pobedi na 6 turnira uzastopce. Ali ta pozicija nije izdašna i bela strana se igra sama od sebe. Meni svaka čast što sam posle 4. Sc3... 

 4.Sc3 d6 

...odigrao baš 4. ...d6,  jer sam za tablom sračunao da posle 4...exd5 5. e5! ne valja Sxe4 a 5. ...De7 da je katastrofa. 

5. Lb5+ Ld7 6. dxe6 fxe6 7. Lc4 (?) a6 8. e5?!

Evo kako on igra sa mnom, kao sa pacerom. Samo je čekao da pogrešim. Izbegavao je izmene po svaku cenu. Ova žrtva pešaka je siledžijsko ponašanje. Kao da je u Žarkovu pa dobacuje ljudima "ck ck" i pljucka na njih. Naravno da sam uzeo piona.

8. ...dxe5 9. a4 Sc6 10. Sf3 Le7 11. O-O O-O 12. Sg5 Sd4

I evo, posle mog 12. poteza, ja imam nadmoćnu poziciju, a on je počeo da razmišlja, ali samo kako da sačuva figure od izmena (kao da ja želim da ih menjam, nisam ja seljak), i sve se nešto beči i igra neurotičnim pokretima kao da su ga buve napale. 

13. Se2 Sd5 14. Se4 b5 15. La2 Sb4 16. Lb1 Sf5 

17. c3 Sd5 18. S2g3 Lc6?


Otprilike na ovom mestu sam otišao na piškiriški. Toalet u zgradi Borbe je dizenterijski raj. Moj stan izgleda kao picajzlinska jazbina bakteriofoba u poređenju s onom prljavštinom. U kanti pored kloce već danima isti broj lista "Alo Alo" s naslovnicom: "Putin privodi kraju sopstveni haos ili tragediju" ili nešto slično. Predsednik je danima pokriven toalet papirom čokoladne i menaž boje. Kada sam se vratio, neki bradati tip se domunđava s Poleksićem i obojica se klibere. Ja sam inače potezom 18. ...Lc6 ispustio prednost. Trebalo je da uzmem i  drugog pešaka na a4, u nekoliko navrata sam imao priliku za to, ali previše sam bio fin.

19.Dg4 g6 20. h4??

 

 

Ovde je dobijalo prosto 20. ...Lxh4. Ja sam se plašio 21. Sxc5 i mislio sam da nemam vremena za 21. ...Lxg3 zbog 22. Sxe6. Ali ja lepo igram 22 ...Dh4! i beli mora da menja dame, a posle neka uzme topa na f8, ja imam dve figure za topa. Slepilo.  Sve je to zbog SBB-a i Basare i Garija, pizda im materina!

 

20. ...Kh8? 21. h5 Le8 22. hxg6 Lxg6 23. Sg5 h5???

 

Kakav kvrc. Kakav raspad sistema. Bio sam uveren da ne može da se uzme na h5 i da osvajam figuru. Kakav krvc. Možda ne bih tako krahirao da se nisam izmorio u SBB-u. I ko to drka s broja 011/400 19 13?  Zaista sramotan poraz. Bem ti šah.

 24. Sxh5 Sf6 25. Sxf6 Txf6 26. Se4 Kg7 27. Sxf6 Lxf6 28. Td1 Dc7 29. axb5 a5 30. b6 --- panula zastavica. 

No comments:

Post a Comment

Steve Albini