Thursday, November 28, 2019

Najava

18-dnevni put::::::
Belgrado - Milano - Berlin - Kopenhagen - Utreht - Den Hag a bez drugog star trek sokoćala osim krnjavog ajfona, koji svaki čas nešto zajebava i na kome ili nisam ulogovan tamo gde treba ili mi "divajs nije prepoznat".

Ali, poneo sam blokče na kocke, jednu BIC hemijsku olovku i dva kul flomastera, pa sam pravio beleške za priloge koji će uskoro uslediti, kritike i prikaze koncerata, filmova, pozorišnih predstava, šahovskih susreta, gastronomskih degustacija i odnosa aerodromskog i koncertnog osoblja prema ljudima i stoci.

Putem sam za sreću nosio isprintanu biletu za Ljubavno pismo u subotu.

A već od nedelje kreće gledanje 5-6 filmova koji me čekaju u našim sinepleksima, a neki prete da brzo nestanu iz jedina dva centralna sinepleksa iz kojih ne moram da se vraćam čamcima i skelama.


Uskoro, znači, sleduje cunami postova.

* * *

Takođe vidim, s velikim veseljem, da se Dara Džokić vraća na pozornicu u decembru u tri predstave koje su pauzirale dva meseca.

* * *




No comments:

Post a Comment

Vidovdanski rejting turnir, V i VI kolo