Monday, October 9, 2023

Dva danska pesnika uskoro u Srbiji





 


Festival Smederevska pesnička jesen 2023. će od 17. do 19. oktobra ugostiti između ostalog i dva danska pesnika: Jensa Fink-Jensena i Sebastijana Natana.  

Da li ću i ja biti prisutan, ne znam još. Stiglo je nešto preporučeno, beogradski poštanski broj, nova tužba, poziv na saslušanje, izvršna presuda...? Ostaje m ida sutra pokupim to u pošti i potpišem prijem. 

Još mi nije stigla uplatnica za Infostan, a obično stiže do 3. u mesecu. Da li je i to loš znak --> da mi se osporava pravo na stan??! 

Na našem Sajmu treba da budem domaćin norveškom piscu, ali da li ću ja to uspeti?

U novembru treba da budem na Sajmu knjiga u Kopenhagenu, ali da li će me pustiti da otputujem?

Motor mog kućišta na kompjuteru s desk topom nešto mi neprirodno zuji, povremeno tandrče. Zvuči kao pred crkavanje napajanja pre 7-8 godina. 

Imam aaus, nov, od prošlog leta, ali:::::::

(1) zaboravio sam ulaznu šifru

(2) istekla mi pretplata na Office

(3) ni za ono kratko vreme upotrebe nisam uspeo da se snađem na Windows-u 10, to jest na novom Word-u

(4) greškom sam izabrao za glavni jezik UK English, pa i nigde nema majmunčeta @ i kao da US English ne postoji!?

Na nekim forumimam sam se raspitivao za pomoć, niko ne ume ili neće da mi objasni. A najverovatnije sam ja debil.

Znači, ja sam malouman i nesposoban za ovaj život.


No comments:

Post a Comment

Steve Albini