Friday, July 12, 2024

Bio bi dobar štos...

 


Moj jedini ovogodišnji prihod je za norveški roman Hane Eštavik. Da bih ga dobio, primerci treba da budu poslati NORLI. Bio bi stvarno dobar štos da taj iznos propadne zbog prekoračenja roka, a prevod sam poslao još iz Haga, korektura i lektura su urađene i odabrane su korice. I još sam izdavaču naglašavao koliko je to značajno ("to mi je jedina lova, pre leta, top priority"). Ali nijedna od 4 poslednje knjige nije izašla. Čak je i saboterka mog romana iz 2022. u međuvremenu imala prednost sa svoje 2 knjige (a za tu sabotažu inače nagrađena sinekurom u uglednom književnom društvu).

Od sutra počinje post na medu i česmovači.

Pokvario sam stomak od bageta s "inaginarnim namazima". (Osim ako nije poslednja faza raka.)

Danas 2 jabuke.

Edit:

Posle 3 nedelje na mejl "nadam se da ti je izdavač poslao 4. knjigu", lektorka odgovara, danas, posle 3 nedelje dakle: "Izvini, u gužvi sam, nisam stigla da odgovorim, izdavač rekô da će ti on pisati, nadam se da je to učinio". 

Nije, a ko zna šta će napisati.

No comments:

Post a Comment

Špilman