Sunday, January 21, 2024

Pišem Bratislavu Gašiću

Danas u nedelju oko 18.00 neko mi zvoni na vrata. Mlađi čovek u crnom, ošišan na nulu. Posle je zvonio na vrata ispod mene. N.N. podstanarka prepoznatljivin odvratnim glasom (začudo veselim) nešto priča.

Danas sam se vratio s dvodnevnog puta po Srbiji.

Sutra mi opet dolazi brat a od bratanca kolege iz obezbeđenja. Suprotstavićemo se.

Ako advokat cvika, ako je onoliki hokejaš Ilić kao bela lala potpisao prijavu, znači da su me uticajni ljudi uzeli na zub.

Hoće moje "Slobine kvadrate".

Poštovani Bratislave Gašiću,

Pre nekoliko decenija, Mića Danojlić je kao pobornik liberalne demokratije dodijao vlastima i oni su mu poslali udbaše da mu kažu: "Pa idi na Zapad, kad je tamo bolje!" Nisu mu uzeli dedovinu.

Molim vas, pokažite i vi toliko tolerancije.

Pustite me da odem na miru. Nisam valjda tolika opasnost za vlast. Ne može se tako brzo iseliti. Zašto mi otimate Slobine kvadrate? Ko je ta podstanarka u stanu 2, vlasnice Ljubice Janković. Poplave 3 na svakih 10 godina. A kesa iz prijave Centru za socijalni rad više nema. A "DOKAZANE" SU NEZAKONITO NAČINJENIM FOTOGRAFIJAMA ŠTO JE KRIVIČNO DELO.

Pustite me da se iselim na miru, nemojte mi  uništavati život.  Ovaj pritisak me sprečava da radim i zaradin i tako mi je ugrožena egzistencija.

Pretnje te podstanarke "Ubiću ga" (bez obzira što su izrečene u Trećem licu) i nezakonito načinjene fotografije mog stana (dok sam ja bio dole kod šahta s ventilom) - krivično su delo i to sam prijavio još u avgustu 2023. 









No comments:

Post a Comment

Steve Albini